Hulp op afstand

Met hulp op afstand is het mogelijk om tijdelijk je computer via je internetverbinding over te nemen. De problemen kunnen dan direct door de technische helpdesk via hulp op afstand opgelost worden.
Hulp op afstand kan onder meer een oplossing zijn voor:

  • Problemen met randapparatuur. Bijvoorbeeld printer, scanner, webcam, etc.
  • Foutmeldingen
  • Problemen met het ontvangen en versturen van email
  • Het aanpassen van bepaalde computerinstellingen
  • Het oplossen van een trage computer/laptop
  • Verwijderen van spyware en virus infecties
  • Verwijderen van oude software

Hulp of afstand is uiteraard niet mogelijk indien je internetverbinding niet werkt, of je PC niet opstart.

De dienst hulp op afstand wordt per begonnen tijdseenheid van 15 minuten gefactureerd. De prijs van 1 tijdseenheid is 10 euro inclusief BTW. Indien blijkt dat het probleem niet opgelost kan worden op afstand, worden er GEEN kosten in rekening gebracht. Wij zullen dan eventueel een afspraak maken om bij je langs te komen.

Hoe werkt het?

Stap 1:
Klik op onderstaande knop om de benodigde software te downloaden:


Na het aanklikken, verschijnt er een venster, klik hier op opslaan en sla het bestand op het bureaublad op. Het bestand heeft de naam TeamViewerQS_nl.exe

Stap 2:
Je neemt telefonisch contact op met PCdefect via ons telefoonnummer: 03/808.25.00
Het kan zijn dat je niet direct geholpen kunt worden, in dat geval wordt er met jou een terugbelafspraak gemaakt. Op het afgesproken tijdstip zal er vervolgens een medewerker telefonisch contact met je opnemen.
Indien je nog geen bestaande klant bent van PCdefect, zullen wij je vragen om je contactgegevens (naam, adres, e-mail, telefoon) door te mailen naar ons, en een schriftelijke bevestiging te geven voor het gebruik van de dienst hulp op afstand.

Stap 3:
Start het programma dat je hebt gedownload in stap 1 door dubbel te klikken op TeamViewerQS_nl.exe Indien gevraagd wordt of je de software wilt uitvoeren klik je nogmaals op uitvoeren.
In het venster dat verschijnt klikt je op Start en geef je het ID en het wachtwoord aan de medewerker van PCdefect.
Na installatie van de software is de medewerker in staat jouw computer over te nemen.

Stap 4:
De medewerker van PCdefect zal nu trachten het probleem samen met jou op te lossen.

Stap 5:
Nadat het probleem is opgelost zal de verbinding verbroken worden, samen met de instructies van de medewerker kan je eventueel de software van je systeem verwijderen, of ervoor kiezen deze te laten staan voor toekomstig gebruik.
Je ontvangt per e-mail of per post een factuur gebaseerd op het hierboven vermelde tarief.

 
Joomla SEF URLs by Artio